RSS
Facebook
Twitter

czwartek, 5 maja 2011

Cześć, czółko, czołem

"Czuw, czuw, czuwaj, cześć, czółko, czołem,
Nie mam pojęcia skąd się tu wziąłem - oj!"
~donGURALesko

Dokładnie tak sobie pomyślałam, kiedy wybierałam wstępną szatę graficzną. Bo jakby nie patrzeć - mam nieco na głowie, a bawię się z kolejnym blogiem. Koniec roku, poprawianie ocen, wredni nauczyciele od chemii i geografii, konkursy, fora, blog-analizatornia, nie mówiąc już o projekcie edukacyjnym. A mimo to, stoję (a właściwie po prostu jestem) tu przed wami.

Dlaczego?
Hmm... Dobre pytanie. Jak się dowiecie, to mi też powidzcie, bo sama nie mam bladego pojęcia. Co też mnie podkusiło, żeby założyć bloga z recenzjami? Bo tak - na blogu będą recenzje. Z reguły książek - wątpię, by pojawiła się recenzja filmu czy płyty, choć to niewykluczone.

Jak często?
Nie wiem. Jak narazie mam co recenzjować - moja półeczka nad biurkiem ma kilka ciekawych i mniej ciekawych tytułów, coś jednak sądzę, że będę musiała sobie odświerzyć pamięć. Może nie całościowo. Może tylko  kilka fragmentów rozdziałów, żeby przypomnieć sobie akcję i bohaterów. Ergo - nie wiem kiedy pojawi się pierwsza recenzja i jak często będą ukazywane. Wybaczcie :).

Co?
Jak już mówiłam - książki. Głównie fantastyczne dla młodzieży. Możliwe, że wpadnie nawet jakiś obyczaj, poradnik czy literatura faktu. Nie mam nic konkretnego na myśli, choć wątpię, żeby się coś nie pojawiło z biegiem czasu.

Napewno?
Napewno moja skromna biblioteczka - "GONE", "Zwiadowcy", "Wróg", "Zmierzch", "Century", "Na Dworcowej", "Dominika. Pierwsza miłość", "Nocny włóczęga", "Proroctwo kamieni".

Możliwe?
"Kroniki Imaginarium Geographica", "Percy Jackson", "Dziedzictwo", "Ulysses Moore", "Księga powietrza i cieni", "Strażnicy Veridianu", "Nie tylko Trójkąt Bermudzki". Jeśli gdzieś złapię to "Błękitnokrwistych" i "Córki Księżyca".

Jak?
Kolejne pytanie, na które nie znam odpowiedzi :). Boję się trochę, bo recenzje na j.polski średnio mi wychodzą, ale sądzę, że tutaj będzie inaczej. Mam większą swobodę, recenzje nie są na ocenę, a i nie ma tematów "tabu". Poza tym - mam pewien układ, do którego chcę się stosować. Czy wyjdzie? Liczę, że tak.

Czy to wszystko?
Chyba tak :). To co chciałam powiedzieć - powiedziałam. Jeśli są jakieś pytania - zapraszam na maila:
jennifer.laugh@autograf.pl

Trzymajcie za mnie kciuki
i do napisania :).

0 komentarze:

Prześlij komentarz